niedziela, 28 stycznia 2018

Wyniki CANDY

Bardzo dziękuję wszystkim za udział w candy.
Niezmiernie się cieszę, że tak dużo osób wzięło udział w zabawie.
Mam cichą nadzieję, że zostaniecie u mnie na dłużej.

Tak w całości wygląda wygrana


A teraz pora przedstawić zwycięzcę

Moja ukochana pomocnica pomogła mi w wylosowaniu szczęśliwej osoby





a jest nią




gembula

 


Gratuluję i proszę o kontakt na adres emilia-tworzy@wp.pl
w celu podania adresu, na który mam przesłać nagrodę.

W przypadku braku kontaktu w ciągu 10 dni od dnia publikacji wyników wylosuję nowego zwycięzcę.



28 komentarzy:

  1. Gratulacje dla zwyciężczyni :) Dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję zwyciężczyni i dziękuję za wspólną zabawę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje! Dziękuję za zabawę !

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję Zwyciężczyni wspaniałej wygranej i dziękuję za zorganizowanie zabawy:). Pozdrawiam serdecznie i życzę udanego tygodnia:).

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny zestaw na pewno zwycięzca zachwycony 😃 gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje!Dziękuję za zorganizowanie zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wylosowanej !
    Cudny prezent wymyśliłaś.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję i zazdroszczę :) dziękuję za zabawę. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje dla zwyciężczyni. Szkoda, że to nie ja.
    I dziekuję za zorganizowanie świetnego candy.
    Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Moje gratulacje zwyciężczyni

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje dla Gembuli :-) Dziękuję za zabawę :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję za zabawę i przesyłam gratulację dla Gembuli :-)
    serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję zwyciężczyni i dziękuję za zabawę 😀

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję, dziękuję i jeszcze raz dziękuję! Tyle niesamowitych, prześlicznych skrapuszków dla kogoś kto nie ma big shota, jak ja, zwala z nóg - cały czas oglądam i się zachwycam. Teraz pora przejść do działania i skroić jakąś karteluszkę. Buziaki gorące :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mogłam sprawić tyle radości. Życzę weny twórczej i kreatywności.

      Usuń