wtorek, 22 września 2015

Karteczka dla Danusi i wyniki candy

Witam. Kolejna karteczka urodzinowa. Do jej wykonania użyłam papier Magicznej Kartki.


Użyłam wykrojnika Marianne Design - LR0317 oraz Spellbinders - Labels Twenty S5-026.
Listki wycięłam wykrojnikiem Crafty Ann - Flourish 14 oraz Crafty Ann - Flourish 8.


A teraz pora na wyniki.

Jako druga komentarz zostawiła
 
 Izabela Hebda
 
Proszę o kontakt w celu przesłania przydasiów: emilia-tworzy@wp.pl

Wszystkim pozostałym osobom dziękuję za udział w zabawie.



8 komentarzy:

  1. O to się Izunia ucieszy, gratulacje dla Niej.
    A karteczka super, ale u Ciebie to ja chyba nigdy nic innego nie napiszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartka śliczna i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje dla Izy, dziękuję za zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje dla Izy i dziękuję za zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  5. O rany, naprawdę ja? Ale się cieszę, Bardzo, ale to bardzo dziękuję. Hurrra.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wreszcie niedowiarek ma namacalny dowód, że cuda w losowaniach się zdarzają.
    Gratulacje dla Izy.)

    OdpowiedzUsuń