sobota, 21 stycznia 2017

Bliźniacze kartki z okazji Dnia Babci i Dziadka

Z okazji dnia Babci i Dziadka powstały dwie bardzo podobne kartki.


Użyte papiery pochodzą z Magicznej Kartki.


Kwiatki wycięłam wykrojnikiem Leane Creatief - 45.0577 z białego papieru czerpanego i potuszowałam.
Listki wycięłam Cheery Lynn Designs - Flourish #14 CAFLRS14 oraz Cheery Lynn Designs - Flourish #10 CAFLRS10.


Serduszka wycięłam wykrojnikiem Marianne Design - CR1351.


Wykorzystałam również wykrojnik Spellbinders - Scalloped Borders One S5-182.


3 komentarze:

  1. Piękne, radosne, optymistyczne kartki :) Pozdrawiam i dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Cherry Craft :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna praca! Wspaniałe w tej kolorystyce! Dziękuję za udział w wyzwaniu Magicznej Kartki. Pozdrawiam -Gosia♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne kartki, bardzo fajna kompozycja. :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Magicznej Kartki! ♥

    OdpowiedzUsuń